Cara MK dari kumpulan K-Clique layan peminat dipuji nettizen

Siapa yang tidak kenal kumpulan K-Clique yang kian dikenali sebagai kumpulan rap yang berbakat di Malaysia.

Sekarang ini pun mereka sedang sibuk membuat roadshow seluruh Malaysia. Biasalah bila dah popuIar peminat pun makin ramai. Jadi mereka memang tak terlepas dari peminat fanatik.

Baru-baru ini ketika kumpulan K-Clique sedang membuat show, beberapa peminat fa natik naik ke atas pentas untuk sama-sama berswafoto dengan salah seorang ahli kumpulan iaitu MK.

Salah seorang peminat dilihat memeIuk MK dan terus menci um pipi penyanyi tersebut. Jelas reaksi tidak selesa dari MK.

Rakaman yang tuIar di twitter mendapat keca man dari nettizen. Ramai yang tidak puas hati dengan apa yang dilakukan dan menganggap ini sebagai “se xu al ha rass ment”.

Salah seorang artis Haneesya Hanee turut meberi komen di twitter tentang kejadian tersebut.

 

Kalau mk tak ambik tindakkn kat perempuan tu kira selamat la kau. This is se xu al ha rass ment n it’s not okay to do so.

Bagaimanapun, MK menganggap perkara itu bukan sesuatu yang serius dan wanita itu sudah menghubunginya untuk meminta ma af.

“Perkara ini bukan serius sangat pun, wanita itu sudah sedar dia buat silap dan hubungi team saya untuk minta ma af.

“Saya rasa ia tidak perlu diperbesarkan,” ujarnya

Selain insi den tersebut, terdapat juga insi den salah seorang peminat ce dera semasa show berlangsung. MK dengan machonya datang tolong lap lagi dahi peminat yang lu ka dengan bajunya sendiri! Lepas tu MK siap beri baju dan kasut free lagi kepada peminatnya yang ce dera tu.

Memang tengah fenomena betul kumpulan K-Clique ni. Kami harap mereka terus maju dan terus menyumbang kepada industri seni negara!

 


Artikel ini disediakan oleh Media Cite Heboh. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Media Cite Heboh tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..