Hebatnya anak Dato’ Aliff Syukri, kecik-kecik dah nampak bakal jadi pakar ekonomi

Siapa tak kenal dengan figura berjaya Dato’ Aliff Syukri dan lsteri, Datin Shahida. Sebagai seorang usahawan dan jutawan yang terkenal, sudah pasti akan ada anak-anak yang bakal mengikut jejak langkah mereka.

Hal ini dapat dilihat jelas pada anak lelaki sulung mereka Ammar Ahyan, 11 tahun. Sejak akhir – akhir ini Ammar dilihat kerap menonjolkan diri dilaman media sosiaI IG, malah jelas kecenderungan Ammar Ahyan ke arah perniagaan.

Hari ini Datin Shahida memuat naik video anak sulungnya di laman IG yang sedang fokus menonton statistik ekonomi negara dunia. Terkejvt dengan apa yang anaknya lakukan, Datin bertindak bertanya lebih lanjut pada anaknya.

Apa yang mengejvtkan, Amar ternyata mahir malah penerangan yang diberikan tidak seperti kanak-kanak yang seusia dengannya. Pengikut-pengikut Datin turut memberikan reaksi yang sama serta memuji kepintaran Amar.

Video :

Budak2 zaman sekarang ni ntah apa2 dia tgk!!

Kita dulu umur 11 tahun mcm ni main galah panjang ..x pun main buah duku.

Paling hebat main getah mengeIinjang je kerja kau (mak saya selalu cakap dulu).

Pelakon Diana Danielle turut memuat naik video tersebut di IG miliknya dan meluahkan rasa teruja melihat minat yang ditunjukkan oleh Amar.

Sebelum itu, Dato’ Aliff sendiri pernah memuat naik status bahawa Amar merupakan bakal pewarisnya dan cuba melakukan yang terbaik untuk anak-anaknya.

My pewaris @ammarahyan_terlajaklaris. Dahulu sewaktu abang kecil-kecil hidup abang tidak lah seindah seperti kanak-kanak yang lain

Sebab mak dan abah abang sudah bercer4i sebab tu bila abang ada anak sendiri abang nak menjadi seorang bapa yang terbaik yang memberi segala galanya kasih sayang.

Seorang bapa yang tegas seorang bapa yang sentiasa ada bersama anak-anak dia seorang bapa yang boleh jadi seorang sahabat dan seorang bapa yang sentiasa mencukupi apa yang anak dia inginkan.

Sebab itu abang cuba jadi bapa yg akan dikenang jika abg tiada lagi.. abag tak nak apa utk anak2 abg.. abg hanya nakkan bahgia..

Semoga Amar Ahyan dapat membesar jadi orang yang berguna dan berjasa pada semua orang. Disebabkan video tersebut ada yang bertanya apa tips Datin untuk menjaga dan makanan untuk kuatkan ingatan. hehe


Artikel ini disediakan oleh Media Cite Heboh. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Media Cite Heboh tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..