[Vide0] Jatuh ketika buat persembahan, Ayda Jebat tetap bangun lincah menari!

Semalam telah berlangsung Majlis Anugerah Skrin 2019 penuh berprestij di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC). Untuk tahun ini kejayaan terbesar dirangkul oleh Filem One Two Jaga dan drama Di Sisi.

Ramai yang berpuas hati denagn keputusan yang diumumkan semalam. Antara nama lain yang dapat memenangi anugerah semalam ialah Zara Zya, Datuk Fizz Fairuz, Diana Danielle, Faizal Hussein, Nabila Huda dan ramai lagi.

Kelainan juga ditonjol dengan banyak persembahan menarik seperti pesembahan magician yang lain dari lain. Turut menarik minat para penonton adalah persembahan mantap dari Dayang Nurfaizah dan pasangan serasinya Hael Husaini serta Ernie Zakrie dan Syamel.

Penyanyi genit comel Ayda Jebat juga turut membuat persembahan bertenaga bergandingan pula dengan Santesh. Dalam sedang membuat persembahan dengan lincah, Ayda dikatakan terjatuh ketika membuat persembahan.

Namun sebagai seorang artis professional semua itu dapat ditutup dengan kehebatan beliau beraksi dipentas. Jatuh pun comel je Ayda Jebat ni. hehe

Video tersebit telah tuIar dilaman twitter. Warga twitter tak ketinggalan untuk meninggaIkan komen untuk video tersebut.


Artikel ini disediakan oleh Media Cite Heboh. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Media Cite Heboh tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..