Pembantu peribadi Dato’ Aliff Syukri di pecat dan diharamkan ke pejabat.

Baru je reda isu Dato’ Aliff dan Baby Shima, hari ini di laman sosial IG kecoh dengan kisah ‘drama’ baru antara dua orang pembantu peribadi Dato’ Aliff. Kalau ikutkan Dato’ Aliff ni memang banyak pembantu peribadi. Tapi kalau yang dua orang ni, agak dikenali kerana memang selalu bersama dengan Dato’ Aliff sekeluarga.

Salah seorang pembantu peribadi Dato’, Ghazi telah memuat naik siaran bahawa dia telah memecat salah seorang lagi pembantu peribadi yang selama ini memang sangat rapat dengan dato’, kak Melati.

Ghazi sebelum ini pernah viraI apabila dia menjadi salah seorang pelakon pembantu dalam musik video raya Dato’ Aliff Syukri.

Ish, setahu kami, kak Mel ni memang dah kerja lama dengan dato’. Apa masalah pulak ni? Walau bagaimanapun, tiada apa-apa maklum balas dari pihak dato’

Alaaa poyonye..umur baru setahun dh belagak… ko ingat aku Hairan sgt.. rezeki dari allah bkn dr ko bahIoI.. S/u bangsawan konon poiii… sejak ko keje dgn dato ni la baru nak belagak PA bangsawan konon.. sblm ni ko siapa… sedar la diri tu sikit..

Biarlah dieorag setelkan hal ni sendiri. Netizen tak perlu tambah api pun. Ke ni marketing je? hehe


Artikel ini disediakan oleh Media Cite Heboh. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Media Cite Heboh tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..