Takziah..Ustaz Azhar Idrus kemaIangan ketika menunggang basikal petang tadi

Penceramah terkenal Ustaz Azhar Idrus dilaporkan ced3ra apabila mengalami kemaIangan semasa menunggang basikal petang tadi.

Berita ini telah dimuat naik di laman sosiaI IG dan FB milik Ustaz Azhar. Menurut status berkenaan berlaku sedikit keced3raan dan beliau memerlukan masa untuk pulih.

Oleh itu semua ceramah dan kelas agama terpaksa dibatalkan. Ustaz Azhar sememangnya antara Ustaz yang disukai oleh masyarakat muda umumnya kerana cara penyampaian ucapan dakwahnya yang bersahaja dan dapat menarik minat anak-anak muda.


اللَّهُمَّ رَبَّ النَّاسِ أَذْهِبِ الْبَأْسَ اشْفِ أَنْتَ الشَّافِي لَا شَافِيَ إلَّا أَنْتَ شِفَاءً لَا يُغَادِرُ سَقْمًا

Doakan Murabbi Sejuta Ummah, Ustaz Azhar Idrus cepat sembuh, diberi kesihatan seperti sediakala dan dipermudahkan segala urusan. InshaAllah. Aameen Ya Rabbal Alamin – admin

Dari IG PU Rahmat.

Salam semua, mohon doakan kesembuhan dan kesihatan untuk murobbi ummah, Ustaz Azhar Idrus yg kini berada di hospitaI Terengganu kerana accid3nt ketika mengayuh basikal petang tadi.

Mohon share kan pada ikhwah lain jg. Mohon juga jangan ganggu beliau buat masa ni.  Marilah kita temb4k doa dari jauh bersama-sama.
#Pray4UAI

Rata-rata netizen meninggaIkan komen takziah dan mendoakan supaya beliau cepat sembuh.


Kami disini juga turut mendoakan kesejahteraan dan kesembuhan Ustaz Azhar.


Artikel ini disediakan oleh Media Cite Heboh. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Media Cite Heboh tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..