Upload gambar suami dan anak di Instagram. Adira bagi petunjuk sudah berbaik

Semua tahu sebelum ini penyanyi Adira Suhaimi telah membuat permohonan cer4i terhadap su4minya, Datuk Seri Adnan Abu, 40. Ketika itu, Adira dilihat begitu tekad untuk meneruskan pendiriannya.

Namun beberapa hari yang lalu, suaminya telah memuat naik perbualan WhatsApp yang mengatakan bahawa Adira mahu menarik semula permohonan cer4i tersebut. Adira ingin menarik semela permohonan tersebut kerana beliau memikirkan nasib anak-anak.

Walaupun begitu tiada penjelasan dari pihak Adira sendiri. Semalam Adira telah memuat naik satu gambar yang telah membuatkan para peminat boleh menarik nafas lega. Gambar yang di muat naik adalah merupakan gambar Datuk Red yang dilihat sedang tertidur bersama Datuk Red. Gambar tersebut seolah-olah member petunjuk dan penjelasan bahawa mereka berdua sudah pun berbaik.

Hasil perkongsian tersebut medapat perhatian para peminatnya yang telah meninggaIkan komen buat Adira. Mereka rata-rata mendoakan yang terbaik dan bersyukur mereka telah kembali bersama semula.

Semoga apa yang telah berlaku dapat dijadikan pengajaran dan menjadikan rumahtangga mereka lebih baik dari sebelumnya. Adira juga turut mengucapkan terima kasih kepada semua yang mendoakan beliau sekeluarga bagi membalas komen-komen tersebut.

Alhamdulilahh…. Semoga bahagia adira Demi anak-anak yang masih kecil

Alhamdulillah bebaik semula. biasalah bha klu rumahtangga ni byk betul dugaan. kuat ndak kuat jk mau lalui. jadikan kekurangan tu sebagai pelengkap dlm mahligai rumahtangga. semoga kamurang kekal hingga akhir hayat. nah mama2 suda bg nasihat ni .


Artikel ini disediakan oleh Media Cite Heboh. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Media Cite Heboh tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..