Aku tolak isteri aku sebab ikut perempuan lain, sekarang aku menyesal nak sujud cium kaki dia

Selepas bersalin aku rasa aneh dengan tubuh badan isteri yang mula menggeIeber, sampai aku rasa geIi. Aku mula kurang sentuh isteriku. Selepas dia melahirkan anak. Badan dia mula mengeluarkan bau semacam. Kepala dia bau, lemak ketul sini sana. Aku mula kenal dengan ramai wanita yang boleh layan aku lebih baik. Sampai aku keluar tinggal dia dan duduk dengan kekasih aku..

#Foto sekadar hiasan. Asalamualaikum admin dan warga facebook mohon hide kan profil anak sed4ra saya sebab saya tak ada facebook. Saya berumur 35 tahun. Saya berkenalan dengan seorang perempuan, dia anak angkat pak sed4ra saya. Dia seorang anak yatim piatu. Seorang wanita yang cantik dan solehah. Kami kenal dari kecil. Dulu perasaan hanya sekadar kawan namun tiba – tiba perasaan cinta itu muncul. Aku luahkan padanya aku suka dia. Tak sangka dia terima dan kami terus terang pada orang tua. Dan secepatnya kami bernikah kerana usia pun sudah lanjut..

Dengan hanya hantaran sebanyak RM 2k dan mas kawin. Kami sah bergeIar suami isteri. Kami bahagia, aku sayang isteriku dan isteriku sayang aku.. 5 bulan selepas pernikahan isteriku disahkan hamil. Bahagianya aku ya Allah. Namun selepas isteriku hamil, dia mula menolak bila aku ajak bersama. Katanya s4kit. Namun aku tidak peduli. Yang aku tahu dia kena layan aku, sebelum isteriku hamil pun. Aku selalu minta dia melayanku walaupun dia tengah datang bulan. Ya Allah berd0sa nya aku..

Selepas isteriku melahirkan anak. Dalam keadaan lepas berpant4ng. Aku minta dia melayanku. Dia menolak kerana ada kesan jahitan namun aku tetap meminta dia melayan. Dia akur dengan permintaanku. Aku terlalu sayang isteriku, pernah sekali dia mengadu s4kit di bahagian bawah. Aku cakap mungkin s4kit lepas bersalin jadi aku hanya urut – urut isteriku dengan minyak.

Selepas isteriku habis berpant4ng aku rasa ada sesuatu yang aneh pada tubuhnya perut isteriku berlemak. Punggvng mengeIebar aku mula rasa geli. Bila bersama, lemak itu bergoyang – goyang. Aku mula kurang sentuh isteriku. Selepas dia melahirkan anak. Badan dia mula mengeluarkan bau semacam. Kepala dia bau, lemak ketul sini sana. Akhirnya aku kenal dengan seseorang. Lepas kenal gf aku, aku mula abaikan isteriku. Dia mesej aku tak baIas, dia call aku tak jawab. Gf ku ni janda anak 2. Walaupun dia janda tapi tidak seperti isteriku anak 1 tapi badan lagi teruk dari janda..

Setelah kami berkenalan agak lama. Akhirnya kami terIanjur. Aku dan gf aku terIanjur. Dia pandai layan aku berbanding isteriku. Akhirnya aku hanyut dengan dunia aku. Bukan sekadar janda aku kenal tapi anak dar4 dan isteri orang pun ada. Aku mula abaikan isteri dan anak aku. Dalam keadaan isteriku hamil aku abaikan dia. Aku dah mula benci tengok mukanya, aku ada niat nak ceraikan dia.

Pernah sekali aku kant0i ngan isteri aku. Isteriku minta aku ceraikan dia. Dan aku cakap lepas anak lahir aku ceraikan kau. Allahuakbar. Aku tau aku salah min. Aku tak fikirkan perasaan isteri aku. Aku biarkan dia jaga anak sorang – sorang, bangun malam sorang – sorang, buat kerja sorang – sorang, dia solat sorang – sorang. Aku dah tak ada perasaan masa tu, sampai satu tahap aku keluar rumah, aku tinggal rumah awek aku. Isteri aku call semua aku tak angkat siap bIock dia. Tiba – tiba ada seorang wasap aku. Dia cakap isteri aku kat hospitaI. Aku tak tengok langsung isteri aku..

Keluarga cari aku pun aku tak peduli. Akhirnya aku dengar dari kawan aku sendiri, isteriku keguguran dan sekarang isteriku k0ma dan dia juga menghidap k4nser rahim tahap 4 dan mungkin tidak dapat diseIamatkan. Peny4kitnya dah lama tapi dia rahsiakan dari aku dan dia juga tidak menjalani apa – apa rawatan. Sehinggalah dia pengsan di rumah semasa dia kejar aku dan masa tu aku tolak dia sampai jatuh. Nasib ada jiran nampak dia pengsan di ruangan parking. Ya Allah bersalahnya aku. Sekarang aku yang jaga anakku. Isteriku masih tak sedarkan diri. Makan tak boleh, bangun tak boleh, bercakap tak boleh. Tolong doakan isteri aku sedar. Aku nak civm kaki dia. Aku nak minta maaf ya Allah..

Komen Warganet :

Azizi Bin Alias : Andai cerita ni benar, dan isteri tu masih hidup, awak bertaubat dan memohon ampun pada isteri. Andai, suatu hari umur isteri tak panjang, masa tu lah kau akan hidup mer4na, masa tu lah kau akan menangis teresak esak macam budak kecik.. Aku dah rasa mer4na walaupun bukan kej4m macam kau buat pada isteri kau, seumur hidup rasal kesal mengh4ntui kau nanti. Ubah sikap, kembali ke jalan yang dirahm4ti Allah, jangan ulangi lagi.

Ini teguran paling besar dalam hidup awak atas kesalahan yang awak buat. Semoga isteri awak kuat dan cepat sedar untuk awak tatap dan mohon maaf dari dia. Besar kasih dia pada awak, Allah maha tahu dan manusia tak lari dari kesilapan, sujud mohon pada Allah semoga diberi kesempatan ..

Adriyana Adi : Biarlah dia pergi dengan tenang bro.. Kalau dia hidup pun mer4na jiwa raga, batin tersiksa nak layan nafsu binatang manusia. Ada baiknya Allah jemput dia balik. Ko solat taubat, mohon ampun pada Allah dan jaga anak ko elok – elok. Anak dan isteri tu amanah Allah. Kalau ikutkan aku nak je c4rutkan ko tapi tak ape lah, manusia mana tak buat silap. Kita semua pend0sa…

Rasono Shima : Biar isteri kau pergi buat selamanya, supaya dia tak tanggung siksa, dengan s4kit dia, dengan d3rita yang kau bagi. Kau tak perlu rasa bersalah, sebab apa yang kau nak akan dimakbulkan Allah. Tak perlu bersedih la bro, kan kau ramai lagi betina yang boleh layan kau. Sekarang ni benda dah jadi bro, bagi aku kau ni lelaki paling jahat, paling kotor aku rasa..

Ling : Inilah masanya encik bertaubat, isteri memaafkan encik ke tak, itu dah tak penting. Yang penting jaga anak baik baik dan jaga isteri baik baik. Banyaklah doa pada Allah.. Kesalahan yang lalu biarlah berlalu, saya tak akan menghakimi encik sebab saya juga insan biasa yang tak lari dari kesilapan, cuma saya tak faham mengapa encik sanggup mengh4ncurkan rumahtangga sendiri hanya demi mengejar keseronokan yang sementara. Kalau encik murahkan tangan bagi duit untuk isteri, kawal nafsu, isteri encik akan lebih cantik. Semoga isteri encik diberi kekuatan mengh4rungi dug4an hidup.

Ayu Marliana : Kau patutnya bersorak bini kau tengah K0MA sekarang. Haaa, kalau diizin Allah swt dia bangun, dah kurus melidi dah. Ko tau menggeleber tu semua demi zuriat kau la bang4ng. Ko tu sempurna sangat macam Zul Rippin ke kau pun bor0i tak hengat dunia. Sekarang kau buat anak orang, esok lusa ko hadap jela baIasannya.

Apa kata anda?